„Masz pomysł — załóż firmę”
„Masz pomysł — załóż firmę”
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. przy współpracy Partnerów lokalnych zaprasza osoby posiadające pomysł na biznes i zamierzające rozpocząć własną działalność gospodarczą do udziału w projekcie „Masz pomysł — załóż firmę”.
REKLAMA
Do udziału w projekcie mogą się zgłaszać osoby fizyczne zamieszkałe na terenie województwa kujawsko–pomorskiego, które w okresie ostatnich 12 miesięcy przed przystąpieniem do projektu nie prowadziły działalności gospodarczej. Dodatkowym atutem będzie przynależność do grup priorytetowych wymienionych w szczegółowym opisie priorytetów POKL.
W ramach projektu zaoferowane zostanie wsparcie w postaci szkoleń umożliwiających uzyskanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej — 30 godzin, opieki indywidualnego doradcy — pomoc w opracowaniu biznes planu — min. 5 godzin. Ponadto będzie można ubiegać się o środki finansowe na rozwój przedsiębiorczości — maksymalnie do wysokości 40 tys. złotych oraz wsparcie pomostowe w wysokości średnio 700 złotych, wypłacane w okresie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wsparcie na założenie firmy jest pomocą bezzwrotną, pod warunkiem, że przedsiębiorstwo przetrwa, co najmniej rok na rynku.
Rekrutacja osób zamieszkałych w województwie kujawsko–pomorskim zainteresowanych udziałem w projekcie „Masz pomysł — załóż firmę” rozpocznie się w następujących terminach:
1. Toruń, Rypin, Aleksandrów Kujawski, Chełmno w terminie od 31 stycznia do 11 lutego 2011 roku
2. Inowrocław, Bydgoszcz, Nakło, Wąbrzeźno w terminie od 7 lutego do 25 lutego 2011 roku
3. Włocławek, Radziejów, Brodnica w terminie od 28 lutego do 18 marca 2011 roku
4. Sępólno Krajeńskie, Tuchola, Lipno w terminie od 14 marca do 1 kwietnia 2011 roku
Formularze rekrutacyjne będą przyjmowane wyłącznie we wskazanych terminach, zgodnie z godzinami pracy poszczególnych biur w powiatach.
Proces rekrutacji jest dwustopniowy:
1. etap — przesłanie formularza rekrutacyjnego,
2. etap — rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi osobami.
Formularz rekrutacyjny należy wypełnić elektronicznie, wydrukować, podpisać i przesłać drogą pocztową lub dostarczyć do wybranego biura powiatu.
Formularz rekrutacyjny
Osoba zainteresowana udziałem w projekcie składa formularz rekrutacyjny w wybranym przez siebie biurze powiatowym i tym samym zobowiązuje się do korzystania w tym powiecie ze szkoleń i doradztwa. (TARR nie zwraca kosztów dojazdu na szkolenia i doradztwo).
Dane adresowe biur w powiatach znajdują się w zakładce Partnerzy, dane kontaktowe.
W powiecie wąbrzeskim biuro mieści się w Urzędzie Miejskim w Wąbrzeźnie
ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno,
tel. 56/ 688 45 45 ,
fax: 56/ 688 27 48,
pokój nr 23,
e-mail: promocja.tarr@wabrzezno.com,
Biuro czynne: poniedziałek - piątek 8:00 - 15:00.
Osoba do kontaktu: Emiliana Jankowska.
Projekt realizowany jest na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego przy współpracy z ośmioma Partnerami lokalnymi.
Źródło: UM Wąbrzeźno
W ramach projektu zaoferowane zostanie wsparcie w postaci szkoleń umożliwiających uzyskanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej — 30 godzin, opieki indywidualnego doradcy — pomoc w opracowaniu biznes planu — min. 5 godzin. Ponadto będzie można ubiegać się o środki finansowe na rozwój przedsiębiorczości — maksymalnie do wysokości 40 tys. złotych oraz wsparcie pomostowe w wysokości średnio 700 złotych, wypłacane w okresie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wsparcie na założenie firmy jest pomocą bezzwrotną, pod warunkiem, że przedsiębiorstwo przetrwa, co najmniej rok na rynku.
Rekrutacja osób zamieszkałych w województwie kujawsko–pomorskim zainteresowanych udziałem w projekcie „Masz pomysł — załóż firmę” rozpocznie się w następujących terminach:
1. Toruń, Rypin, Aleksandrów Kujawski, Chełmno w terminie od 31 stycznia do 11 lutego 2011 roku
2. Inowrocław, Bydgoszcz, Nakło, Wąbrzeźno w terminie od 7 lutego do 25 lutego 2011 roku
3. Włocławek, Radziejów, Brodnica w terminie od 28 lutego do 18 marca 2011 roku
4. Sępólno Krajeńskie, Tuchola, Lipno w terminie od 14 marca do 1 kwietnia 2011 roku
Formularze rekrutacyjne będą przyjmowane wyłącznie we wskazanych terminach, zgodnie z godzinami pracy poszczególnych biur w powiatach.
Proces rekrutacji jest dwustopniowy:
1. etap — przesłanie formularza rekrutacyjnego,
2. etap — rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi osobami.
Formularz rekrutacyjny należy wypełnić elektronicznie, wydrukować, podpisać i przesłać drogą pocztową lub dostarczyć do wybranego biura powiatu.
Formularz rekrutacyjny
Osoba zainteresowana udziałem w projekcie składa formularz rekrutacyjny w wybranym przez siebie biurze powiatowym i tym samym zobowiązuje się do korzystania w tym powiecie ze szkoleń i doradztwa. (TARR nie zwraca kosztów dojazdu na szkolenia i doradztwo).
Dane adresowe biur w powiatach znajdują się w zakładce Partnerzy, dane kontaktowe.
W powiecie wąbrzeskim biuro mieści się w Urzędzie Miejskim w Wąbrzeźnie
ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno,
tel. 56/ 688 45 45 ,
fax: 56/ 688 27 48,
pokój nr 23,
e-mail: promocja.tarr@wabrzezno.com,
Biuro czynne: poniedziałek - piątek 8:00 - 15:00.
Osoba do kontaktu: Emiliana Jankowska.
Projekt realizowany jest na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego przy współpracy z ośmioma Partnerami lokalnymi.
Źródło: UM Wąbrzeźno
PRZECZYTAJ JESZCZE